A Way Out Xbox One

Brothers – A Tale of Two Sons -pelin luojilta tulee A Way Out, puhtaasti yhteistyöseikkailupeli, jossa pelaat toisena kahdesta vangista, jotka ovat rohkealla pakomatkalla vankilasta.

Ystävät mukaan verkkomoninpeliin maksutta! Pelin täysversion omistajana voit kutsua ystävät pelaamaan maksutta.*

  1. Lähetä julkaisupäivänä pelikutsu
  2. Ystäväsi on ladattava maksuton Friends Pass -kokeilu latauskaupasta

*Kokeilu saatavilla julkaisusta alkaen. Kiinteä verkkoyhteys, EA-tili ja samaa alustaa käyttävä ystävä vaaditaan. Molemmilla täytyy olla PSN Plus tai Xbox Live Gold oleva jäsenyys voimassa. Tämä tarjous on voimassa rajoitetun ajan.

Jännittävänä vankilapakona alkava tarina muuttuu nopeasti ennakoimattomaksi tunteelliseksi seikkailuksi, jollaista et ole ennen nähnyt.
A Way Out on kokemus, jota on pelattava kahdella pelaajalla. Kumpikin pelaaja ohjaa toista päähahmoista, jotka ovat Leo ja Vincent ja jotka ovat vastentahtoisesti yhdistäneet voimansa paetakseen vankilasta ja saadakseen vapautensa.
Yhdessä tutkitte luottamuksen ja seurauksen käsitteitä, kun löydätte tekemienne valintojen seuraukset edestänne.
Pelaa koko kokemus ystäviesi kanssa ilmaiseksi käyttämällä ystäväpassin ilmaisen kokeilun ominaisuutta.

A Way Out -pelin julkistaminen EA PLAY -tapahtumassa on uskomattoman jännittävää kaikille Hazelightilla, ja minusta on upea päästä kertomaan pelistä ja tiimistä hieman lisää teille!

Tarinoiden luominen ja kertominen on aina ollut intohimoni. Olen pystynyt jakamaan tarinoitani työni kautta elokuvaohjaajana, mutta olen aina rakastanut ja pelannut videopelejä. Yhtenä päivänä pelikehityskoulutuksessa työskentelevät ystäväni kysyi minulta, olisinko kiinnostunut viettämään muutaman viikon tehden peliä muutaman opiskelijan kanssa. Innostuin valtavasti ja keksin idean Brothers – A Tale of Two Sons -pelistä samana päivänä.

Työskenneltyämme ankarasti kuuden viikon ajan meillä oli pelattava demo Brothers – A Tale of Two Sons -pelistä. Esittelin sen monelle kehittäjälle peliyhteisössä, kunnes lopulta Starbreeze päätti auttaa minua. Pelien kehittämisessä oli useita vaikeita oppitunteja. Olin jo tehnyt kuusi elokuvaa siinä vaiheessa, mutta ne eivät olleet mitään pelin luomiseen verrattuna. Elokuvat ovat erinomainen tapa kertoa tarina, mutta vuorovaikutteinen tarinankerronta pelien kautta tarjoaa paljon enemmän mahdollisuuksia.

Kun Brothers – A Tale of Two Sons oli julkaistu, tiimi ja minä olimme ihastuksissamme alan kriitikoiden positiivisista reaktioista sekä myös ylpeitä pelaajien innostuksesta. Tiesin, että halusin jatkaa pelien tekemistä, ja päätin perustaa Hazelight Studiosin Brothers – A Tale of Two Sons -pelin ydintiimin kanssa Kun aloitimme, meitä oli suunnilleen 12 ihmistä, mutta kunnianhimoimme tämän uuden pelin suhteen sai aikaan sen, että tiimiin kuuluu nyt 40 ihmistä.

Hazelight haluaa tehdä pelejä, jotka keskittyvät tarinapohjaisiin kokemuksiin, joiden takana on innovatiivinen pelaaminen. Uskomme todella, että on vielä löytämättömiä tapoja pelata ja kokea pelejä, ja se on kantavana voimana Hazelightin tiimin takana.

Ensimmäinen pelimme A Way Out syntyi, kun yritin ystäväni kanssa löytää yhteistyöpelin, joka ei ollut ainoastaan mukaan hyppäämisen ja pois hyppäämisen kokemus. Halusin pelata yhteistyöpeliä, jossa on voimakas tarina ja jossa hahmoilla on ainutlaatuisia persoonallisuuksia ja tavoitteita. Ja A Way Out on juuri sellainen.

Tämä peli on pelkästään yhteistyöpeli. Sitä voi pelata verkossa, mutta jos haluaa täyden kokemuksen ja tunnelman, sitä on pelattava yhdessä ystävän kanssa sohvalla. A Way Out kattaa paljon erilaista pelaamista aina toiminnasta tutkimiseen, ajamisesta ongelmanratkaisuun ja paljon muuta.

Tarkastelemme myös tapaa, jolla innovoimme kertoessamme näiden kahden hahmon tarinaa. Pelaajat kokevat pelin tarinan, kun se vaihtuu saumattomasti koko näytön kokemuksesta elokuvamaisiin jaetun näytön muotoihin. Periaatteessa yksi pelaaja voi olla välivideossa, kun toinen pelaaja pystyy ohjaamaan tapahtumia täysin.

EA Originals -ohjelman kanssa työskenteleminen on ollut mahtavaa. Meillä on luova vapaus, ja EA luottaa siihen, että toimitamme pelin, johon todella uskomme.

En malta odottaa, että pääsette pelaamaan A Way Out -peliä, kun se julkaistaan vuoden 2018 alkupuolella. Takaan, että se on tunteellinen matka, jollaista ette ole ennen pelanneet.

49,99 €
alk. 8,00 €/kk VPD tilillä
VPD Laskulla korotonta ja kulutonta maksuaikaa 10.12. asti
  • Myymälässä / Varastossa 0 kpl
Toimituskulut alk. 0,95 €
Lisää koriin
Kuvaus

Brothers – A Tale of Two Sons -pelin luojilta tulee A Way Out, puhtaasti yhteistyöseikkailupeli, jossa pelaat toisena kahdesta vangista, jotka ovat rohkealla pakomatkalla vankilasta.

Ystävät mukaan verkkomoninpeliin maksutta! Pelin täysversion omistajana voit kutsua ystävät pelaamaan maksutta.*

  1. Lähetä julkaisupäivänä pelikutsu
  2. Ystäväsi on ladattava maksuton Friends Pass -kokeilu latauskaupasta

*Kokeilu saatavilla julkaisusta alkaen. Kiinteä verkkoyhteys, EA-tili ja samaa alustaa käyttävä ystävä vaaditaan. Molemmilla täytyy olla PSN Plus tai Xbox Live Gold oleva jäsenyys voimassa. Tämä tarjous on voimassa rajoitetun ajan.

Jännittävänä vankilapakona alkava tarina muuttuu nopeasti ennakoimattomaksi tunteelliseksi seikkailuksi, jollaista et ole ennen nähnyt.
A Way Out on kokemus, jota on pelattava kahdella pelaajalla. Kumpikin pelaaja ohjaa toista päähahmoista, jotka ovat Leo ja Vincent ja jotka ovat vastentahtoisesti yhdistäneet voimansa paetakseen vankilasta ja saadakseen vapautensa.
Yhdessä tutkitte luottamuksen ja seurauksen käsitteitä, kun löydätte tekemienne valintojen seuraukset edestänne.
Pelaa koko kokemus ystäviesi kanssa ilmaiseksi käyttämällä ystäväpassin ilmaisen kokeilun ominaisuutta.

A Way Out -pelin julkistaminen EA PLAY -tapahtumassa on uskomattoman jännittävää kaikille Hazelightilla, ja minusta on upea päästä kertomaan pelistä ja tiimistä hieman lisää teille!

Tarinoiden luominen ja kertominen on aina ollut intohimoni. Olen pystynyt jakamaan tarinoitani työni kautta elokuvaohjaajana, mutta olen aina rakastanut ja pelannut videopelejä. Yhtenä päivänä pelikehityskoulutuksessa työskentelevät ystäväni kysyi minulta, olisinko kiinnostunut viettämään muutaman viikon tehden peliä muutaman opiskelijan kanssa. Innostuin valtavasti ja keksin idean Brothers – A Tale of Two Sons -pelistä samana päivänä.

Työskenneltyämme ankarasti kuuden viikon ajan meillä oli pelattava demo Brothers – A Tale of Two Sons -pelistä. Esittelin sen monelle kehittäjälle peliyhteisössä, kunnes lopulta Starbreeze päätti auttaa minua. Pelien kehittämisessä oli useita vaikeita oppitunteja. Olin jo tehnyt kuusi elokuvaa siinä vaiheessa, mutta ne eivät olleet mitään pelin luomiseen verrattuna. Elokuvat ovat erinomainen tapa kertoa tarina, mutta vuorovaikutteinen tarinankerronta pelien kautta tarjoaa paljon enemmän mahdollisuuksia.

Kun Brothers – A Tale of Two Sons oli julkaistu, tiimi ja minä olimme ihastuksissamme alan kriitikoiden positiivisista reaktioista sekä myös ylpeitä pelaajien innostuksesta. Tiesin, että halusin jatkaa pelien tekemistä, ja päätin perustaa Hazelight Studiosin Brothers – A Tale of Two Sons -pelin ydintiimin kanssa Kun aloitimme, meitä oli suunnilleen 12 ihmistä, mutta kunnianhimoimme tämän uuden pelin suhteen sai aikaan sen, että tiimiin kuuluu nyt 40 ihmistä.

Hazelight haluaa tehdä pelejä, jotka keskittyvät tarinapohjaisiin kokemuksiin, joiden takana on innovatiivinen pelaaminen. Uskomme todella, että on vielä löytämättömiä tapoja pelata ja kokea pelejä, ja se on kantavana voimana Hazelightin tiimin takana.

Ensimmäinen pelimme A Way Out syntyi, kun yritin ystäväni kanssa löytää yhteistyöpelin, joka ei ollut ainoastaan mukaan hyppäämisen ja pois hyppäämisen kokemus. Halusin pelata yhteistyöpeliä, jossa on voimakas tarina ja jossa hahmoilla on ainutlaatuisia persoonallisuuksia ja tavoitteita. Ja A Way Out on juuri sellainen.

Tämä peli on pelkästään yhteistyöpeli. Sitä voi pelata verkossa, mutta jos haluaa täyden kokemuksen ja tunnelman, sitä on pelattava yhdessä ystävän kanssa sohvalla. A Way Out kattaa paljon erilaista pelaamista aina toiminnasta tutkimiseen, ajamisesta ongelmanratkaisuun ja paljon muuta.

Tarkastelemme myös tapaa, jolla innovoimme kertoessamme näiden kahden hahmon tarinaa. Pelaajat kokevat pelin tarinan, kun se vaihtuu saumattomasti koko näytön kokemuksesta elokuvamaisiin jaetun näytön muotoihin. Periaatteessa yksi pelaaja voi olla välivideossa, kun toinen pelaaja pystyy ohjaamaan tapahtumia täysin.

EA Originals -ohjelman kanssa työskenteleminen on ollut mahtavaa. Meillä on luova vapaus, ja EA luottaa siihen, että toimitamme pelin, johon todella uskomme.

En malta odottaa, että pääsette pelaamaan A Way Out -peliä, kun se julkaistaan vuoden 2018 alkupuolella. Takaan, että se on tunteellinen matka, jollaista ette ole ennen pelanneet.

Lisätietoja
Lisätietoja
Takuu1 kk
Arvostelut
Write Your Own Review
1
2
3
4
5
Laatu
Hinta